Directiva pentru cheltuielile de transport şi cazare

1 – Principii generale

1.1. La baza acestei directive se află articolele 15.2 şi 20 din statutul internaţional. Cheltuielile de transport şi cazare vor fi suportate doar în conformitate cu această directivă.
1.2. Trezorierul internaţional este autorizat să ia decizii în conformitate cu această directivă.
1.3. Persoanele ale căror cheltuieli vor fi rambursate trebuie să trimită formularul completat corect şi în întregime şi semnat până la data limită stabilită de trezoreria internaţională. Formularele trimise după această dată nu vor mai fi luate în considerare.
1.4. Decontarea cheltuielilor se va face în următoarele cazuri:
– întâlniri ale PEB: cheltuielile pentru membrii PEB-ului, consilier, secretare ale IAC, interpreţi.
– IEC/WC: cheltuieli ale membrilor PEB, secretare şi interpreţi ai IAC-ului, delegaţi (1 persoană de la fiecare secţie) şi un reprezentant al IBZ Gimborn.
– Întâlniri ale Comisiilor Internaţionale: cheltuielile membrilor.
– Întâlniri ale membrilor trezoreriei internaţionale, inclusiv auditul intern.
– Lucrări ale IAC-ului: secretarul general internaţional.
1.5. Decontarea altor cheltuieli se va face cu acordul PEB-ului după consultarea în prealabil cu trezoreria internaţională, înaintea aprobării cheltuielilor.
1.6. Termenul de „cheltuieli” se referă la: – Deplasarea la întâlniri – Costurile de cazare / masă pe durata întâlnirii – Transportul la întoarcere.
1.7. În ceea ce priveşte nopţile suplimentare acestea vor fi la înţelegerea dintre delegat şi trezoreria internaţională. Dacă nopţile suplimentare sunt strict private, toate cheltuielile suplimentare vor fi suportate de persoana respectivă.

2 – Condiţiile de rambursare

2.1. Cheltuielile de transport Decontarea se va face doar la cele mai mici costuri posibile.
2.2. Plăţile se vor face în următoarele condiţii:
2.2.1. Trenul Bilet la clasa a doua, incluzând toate costurile necesare extra (supliment de rezervare).
Vagon de dormit, dacă durata călătoriei impune acest lucru, după ce a fost consultată trezoreria internaţională şi după ce şi-a dat acordul.
2.2.2. Avionul Bilet la cel mai bun tarif la clasa economic. Persoanele în cauza vor lua în considerare publicaţiile trezoreriei internaţionale legate de acest subiect şi vor încerca să găsească ofertele cele mai apropiate (lista tarifelor de zbor pentru IEC şi WC). Orice călătorie ce presupune o noapte suplimentară (în timpul călătoriei sau la sosire) va necesita aprobarea prealabilă a trezoreriei internaţionale.
2.2.3. Vaporul Biletul cu cel mai bun tarif la clasa economic. Se acceptă şi cabina dacă durata călătoriei impune acest lucru şi dacă trezoreria internaţională şi-a dat acordul în acest sens.
2.2.4. Autoturismul 0.60 CHF pe kilometru pentru un traseu de maxim 500 km la întoarcere. O plată adiţională de 0.05 CHF pe km va fi plătită pentru orice pasager căruia îi vor fi decontate cheltuielile de transport. Toate cheltuielile suplimentare (feribot, parcare, etc) vor fi decontate pe baza chitanţelor.
2.3. Cheltuielile de cazare şi masă Sunt valabile următoarele tarife:
Mese:
10.00 CHF micul dejun
30.00 CHF masa principală
Pe timpul călătoriei mesele vor fi decontate dacă formularul este completat corect .
Cazarea: Maxim 130 CHF fără mic dejun.

3 – Procedura de rambursare

3.1. Va fi folosit doar formularul de rambursare disponibil la trezoreria internaţională. Trebuie să fie completat şi semnat de persoana în cauză iar chitanţele trebuie ataşate.
3.2. Chitanţele
Trenul
Copia biletului plus chitanţele pentru alte cheltuieli adiţionale.
Avionul
Copia biletului cu toate detaliile legate de zbor. Dacă persoana în cauză are asigurare ataşaţi o copie a poliţei şi a chitanţei cu care s-a efectuat plata.
Vaporul
Copia biletului şi alte cheltuieli adiţionale.
Autoturismul
Precizaţi pe formular numărul de km şi ruta plus chitanţele pentru alte cheltuieli suplimentare.
3.3 Asigurările
Doar poliţa de asigurare pentru accidente în timpul călătoriei va fi decontată.
3.4 Procedura
Formularele de decont vor fi înaintate trezoreriei internaţionale în limita de timp specificată. La examinarea formularelor va fi contactată persoana în cauză dacă va fi nevoie de mai multe informaţii. Rambursările se vor face în contul bancar al secţiei respective, conform „Formularului de Bancă”. În eventualitatea în care lipsesc documente sau explicaţiile nu sunt clare trezoreria internaţională este autorizată să decidă dacă decontează sau nu aceste cheltuieli. Trezoreria internaţională este de asemeni autorizată să retină orice datorie a secţiei din decontul respectiv.

4 – Data intrării în vigoare

Această directivă, a fost adoptată la data de 22 septembrie 2006 la Congresul din Ljubljana (Slovenia). Înlocuieşte orice altă directivă anterioară sau decizii referitoare la cheltuielile de transport şi cazare.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

13 − 6 =