DIRECTIVA PENTRU NOILE SECŢII AFILIATE I.P.A.

„Dupa afilierea unei secţii, plata anuală a cotizatiei internaţionale pentru noua secţie se va face începând cu 1 ianuarie a anului următor iar parteneriatul cu Secţia iniţială va inceta” (6.6 Directiva pentru fondarea şi afilierea Secţiilor Naţionale)

Legitimaţiile de membru
Noile legitimatii de membru vor fi emise utilizând codul ISO (ex GB pentru Marea Britanie) urmat de număr începând de la 01. Sunt două tipuri de legitimatii ce pot fi folosite, cea tradiţională albastră cu un timbru anual sau cea emisă anual tip card de credit. Secţia dumneavoastră are libertatea de a o alege pe cea pe care doreşte să o utilizeze. Cartoanele albastre pot fi obtinute de la trezorierul internaţional. Vă rugăm să vedeţi la pagina cinci adresa acestuia. Secţiile care aleg legitimaţiile tip card vor primi o matriţă pentru a le produce la nivel local. Fiecare secţie trebuie să emită timbre sau legitimatii tip card în fiecare an. Secţiile beneficiază de opţiunea de a trece de la un sistem la altul prin înştiinţarea trezoreriei internaţionale, data limită fiind ultima zi din iunie a fiecărui an.

Timbrele
Este necesar să aduceţi la cunoştinţa Trezorierului internaţional numărul de membri ai secţiei dumneavostră.
Secţiile care vor alege legitimaţiile tradiţionale vor primi timbre. Trezorierul dumneavoastră sau persoana care se ocupă va primi o factură care va fi achitată la trezoreria internaţională înaintea începerii conferinţei anuale sau congresului IEC. Taxa internaţională este de 2.00 franci elveţieni pentru fiecare membru.
În ceea ce priveşte timbrele nefolosite – până la 15% pot fi înapoiate Asistentului trezorierului internaţional, Romain Miny până la cel târziu 15 decembrie, anul marcat pe timbru.

Conferinţa IEC/Congresul IPA
Puteţi trimite un delegat la conferinţa IEC sau la Congresele IPA, cheltuielile fiind suportate de trezoreria internaţională (vedeţi IR articolul 10) şi puteţi trimite doi observatori, cheltuielile fiind suportate de secţia dumneavoastră (vedeţi IR Articolul 9).
Membrii pot fi nominalizaţi la Congresele IPA pentru Biroul Internaţional sau pentru o Comisie Internaţională.

Rapoartele anuale ce trebuie prezentate
În fiecare an veţi primi cel puţin trei seturi de formulare pentru rapoartele anuale. Acestea trebuie să fie completate şi trimise la Centrul Administrativ Internaţional până la data limită specificată.
i) Raportul pentru Progresul Anual – trimis de Comisia Internă Internaţională (IIC)
ii) Raportul Cultural Internaţional Anual – trimis de Comisia Culturală Internaţională (ICC)
iii) Raportul Profesional Internaţional Anual – trimis de Comisia Profesională Internaţională (IPC)
iv) Raportul Social Internaţional Anual – trimis de Comisia Socială Internaţională (ISC)
Cooperarea este foarte importantă pentru că detaliile precise ale Asociaţiei noastre să fie analizate iar progresul, monitorizat. Preşedintele comisiei respective poate astfel să facă o analiză completă a rapoartelor de evaluare pentru delegaţii ce vor participa la Congresele şi Conferinţele IEC. În plus, se pot trimite diverse chestionare pentru a fi completate în scopul sprijinirii comisiilor sau pentru centrul administrativ internaţional. Vă rugăm ca acestea sa fie trimise înainte de data limită.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twenty − 3 =